بخش 13 _ مطالعه پرکار

بخش ۱۳ - مطالعه پرکار 

 جمع شدن دانش ها در یک جا. در هر یک از تمریناتی که انجام داده اید ما سعی کرده ایم اصلی مهمی را از سایر اصلها مجزا نماییم تا تمام انرژی خود را روی توجه به آن متمرکز کنید. تمام آن چیزهایی را که جدا جدا گفته ایم هرکدام جزئی از طراحی هستند و بایستی آخر سر همه آنها با هم در یک طراحی جمع شوند, در این مرحله از طراحی تجمع دانستنیهای شما مورد توجه قرار می گیرد. 

 عملاً این جمع شدن دانشها قبلاً خود به خود صورت گرفته است زیرا اگر طراحی‌های اولیه را با یکی از طراحی های اخیر خود مقایسه کنید متوجه این مطلب خواهید شد. مطالعه از حالت, حالا دیگر بیشترین اصول فرمی و کیفیت طراحی خطوط محیطی را نیز به همراه دارد و طراحی خطی شما نیز قادر است وزن و حالت را نیز با هم نشان بدهد. ولی در مرحله آخر ما بایستی مطالعه پر کار را شروع کنیم یعنی آگاهانه بکوشیم تمام آنچه را که یاد گرفته ایم به هم مرتبط ساخته و یکجا به کار ببریم.

ولی اگر شما تمرینات قبلی را آنچنان که مشخص شده و زمان برای آن تعیین گردیده بود انجام نداده باشید در اجرای این مرحله شکست خواهید خورد. تمام این تمرینات از نظر کوشش جهت درک حقایق اصلی با هم ارتباط دارند (چه در مورد مدل و چه در مورد وقایع). هر کوششی هر قدر هم فرار باشد حلقه ای است از زنجیر پیشرفت شما. اگر شما یکی از این حلقه ها را از دست داده اید دوباره به دنبال آن بروید. شاگردی که اصول اولیه را رها می‌کند و به اصول بعدی می پردازد مثل این است که راه رفتن را یاد نگرفته قصد دویدن دارد.

برگرد به فهرست کتاب

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد